Domowe wybielanie zębów - Dr. Martin Schwarz Expert 38%

by - lipca 09, 2020


    Sytuacja z koronawirusem całkowicie wywróciła życie do góry nogami. Zaburzyła naturalne rzeczy i zmusiła Nas do dostosowania się do nowej rzeczywistości. Zakupy czy wizyta u lekarza, wciąż u wielu osób budzi strach i lęk przed zarażeniem. Ludzie rezygnują z wakacji, spotkań z rodziną czy przyjaciółmi. Rezygnują także z wizyt u dentysty. Co zrobić jeśli chcesz mieć śnieżnobiały uśmiech, ale nie masz odwagi wybrać się do gabinetu stomatologicznego? Ja mam rozwiązanie. Dr. Martin Schwarz i jego produkty do pielęgnacji jamy ustnej.

Profesjonalna higiena jamy ustnej za pomocą specjalistycznych produktów dentystycznych.

    Dr. Martin Schwarz to niemiecka marka produktów do pielęgnacji jamy ustnej i zębów. “Wierzymy, że prawdziwe piękno zaczyna się od zdrowego, białego uśmiechu. Właśnie dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w stworzenie portfolio innowacyjnych i skutecznych produktów, które umożliwiają utrzymanie doskonałego zdrowia jamy ustnej i pięknego, białego uśmiechu.” Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze miałam słabość do niemieckich produktów. Słodycze, proszki do prania, kosmetyki – co niemieckie to najlepsze. Dlatego tutaj również pokładałam wielkie nadzieje. I nie zawiodłam się. W ofercie dostępne są produkty z kategorii oral care:
  • Żele do wybielania zębów,
  • Żele antybakteryjne, 
  • Pasty do zębów,
  • Akcesoria do pielęgnacji zębów
    Wszystkie produkty są zarejestrowane w CPNP. Zostały również dokładnie przebadane i spełniają najnowsze normy EU wg. niemieckich standardów jakości. Dr. Martin Schwarz gości na Polskim rynku już jakiś czas, zbierając pozytywne noty. Warto wspomnieć, że za granicą cieszy się dość dużą sławą i media takie jak Cosmopolitan czy Business Insider opublikowały bardzo pozytywne opinie o produktach. Gdzie jest klucz do sukcesu?

Idealnie białe zęby przy 100% bezpieczeństwie.
    
    W swojej ofercie firma ma kilka żelów do wybielania. Ja wybrałam Expert 38% - produkt żelowy o intensywnych właściwościach wybielających. Do kompletu dodałam Flexi Trays - zestaw nakładek termokurczliwych przeznaczonych do aplikacji żeli dentystycznych na powierzchnię zębów użytkownika. By moje wybielanie było całkowicie profesjonalne i pełne dołączyłam do zestawu również Antybakteryjny żel do zębów Bioscaling - preparat do samodzielnego i nieinwazyjnego usuwania płytki nazębnej w sposób całkowicie bezpieczny dla zębów i szkliwa. 

    Cały proces wybielania jest niezwykle prosty i przyjemny. Dobrą robotę odgrywają tutaj nakładki termokurczliwe. Najwięcej uwagi trzeba zwrócić na formowanie ich oraz aplikacje żelu wybielającego Expert 38% - tak by nie dostawał się na dziąsła. Produkty trzymamy w lodówce, by zapewnić im najlepsze bezpieczeństwo i świeżość. Poniżej opiszę Wam krok po kroku jak wybielałam swoje zęby.

Krok 1
    Do miseczki nalej gorącej wody, odczekaj chwilę i zanurz pierwszą nakładkę. Przytrzymają ją w gorącej wodzie około 6-8 sekund (po dłuższym czasie może się rozpuścić). Upewnij się, że nakładka Cię nie poparzy i załóż ją na łuk zębów. Zasysając powietrze dociskaj nakładkę do zębów. Jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem, nic nie szkodzi. Zanurz ponownie nakładki i powtórz czynność, aż uzyskasz idealny efekt. Ja próbowałam 4 razy z górną, 6 z dolną - sprawiała mi najwięcej problemów. Ale udało się!

Krok 2
Wyszczotkuj zęby. Ja użyłam Bioscalingu z pastą, w proporcji 1 do 1 (wielkość ziarnka grochu). 

Krok 3
    Nałóż żel do nakładek - pamiętaj by używać go bardzo mało, 5 ml ma starczyć na 4-5 sesji. Żel aplikujemy do środka nakładki od zewnętrznej strony – tej która będzie dotykać zębów na zewnątrz. Aplikujemy żel tylko na zęby przednie obu luków, czyli od czwórki przez obie jedynki do czwórki. Nakładamy i czekamy od 20 do 30 minut. Ja podczas wybielania nie odczułam, żadnych skutków ubocznych. Zero pieczenia, dyskomfortu czy zaczerwieniania dziąseł. Jednak, gdyby było coś nie tak – oznacza to, że żel dostał się na dziąsła, bądź w inne miejsce w którym nie powinien być. W takim przypadku wycieramy dziąsła chusteczką. Po 30 minutach zdejmujemy nakładki, płuczemy jamę ustną wodą, a nakładki dokładnie myjemy i suszymy.
Całą procedurę powtarzamy co 1-3 dni. Efekt widoczny jest stopniowo (do wybielacza dołączona jest skala bieli zębów) wraz ze zwiększaniem/zmniejszaniem ilości i częstotliwości zabiegu. Kończymy wtedy, kiedy efekt nas satysfakcjonuje. Pamiętajcie, że żel aplikuje się raz dziennie!

Spektakularne efekty?

Moje zęby są bardzo podatne na wybielanie. Już po jednej sesji widziałam ogromną różnicę. Zabieg wybielania wykonywałam w odstępach 2 dni, a nakładki z żelem trzymałam na zębach 20-25 minut. Do tego biała dieta, czyli zrezygnowałam z kawy, herbaty, wina. Pamiętajcie, że każdy ma inne szkliwo. U mnie działo się to bardzo szybko, inni mogą potrzebować więcej czasu. Najważniejsze to być systematycznym. Nie będzie efektu WOW, jeśli olejmy sprawę. Ja jestem bardzo zadowolona z efektu jak i samego sposobu przechowywania i aplikowania preparatów. Polecam z czystym sumieniem! 


You May Also Like

2 komentarze

  1. tez wybielam tymi pastami zęby, efekty są i to super, tylko że ja nałogowo pije kawe i herbate i za chwile jest to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Idealny przed ważnymi wydarzeniami. :)

    OdpowiedzUsuń